Hemma nu

Tjenixen! anledningen till att jag inte har bloggat denna veckan är för att jag har varit i sandviken :) och ja, självklart så hade vi as kuuuuuuul! Massa roliga videos med min och Sofias saftiga humor, fast jag tänker inte visa dem för er hahaha! Nu är jag iallafall hemma och är typ sjuk? har hostat och varit täppt i näsan hela veckan, och nu börjar bli lite hängig... aj aj aj...
Jag vet inte om jag har berättat om hur det gick för mig att komma in på bäckadal? Iallafall så tänkte dom stänga ner floristutbildningen på bäckadal för att det var bara 4 stycken som hade sökt... haha och jag var en av dem :P men sen så ringde rektorn på bäckadal och sa att vi skulle ha ett möte om allt det här, han sa också något om att de skulle sätta ihop stylist-klasserna med florist-klasserna, känns bra att veta att man kom in iallafall :) (Y) Och idag när jag kom hem så låg det ett paket på mitt rum, från bäckadal, och där i låg det två nagellack och ett brev där det stod information om mötet osv. haha! aja 2 nagellack rikare nu (Y) ska kolla på tv nu . tjarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0