Skulle inte orka leva utan...

Hej. Klockan är 23.00 och jag fick upp en massa jobbiga tankar i mitt huvud och började gråta direkt. Nämligen hur jag skulle reagera om någon i min släkt dog. Jag hade inte orkat leva. Jag är seriös. Jag hade mått så dåligt att jag inte vill leva. Asså ni fattar inte hur mycket jag har gråtit. Usch. Det är verkligen hur jobbigt som helst att ens tänka tanken. Jag älskar verkligen hela min släkt, och har jätte bra kontakt med min släkt, både från mammas och pappas sida. Det är nog den bästa släkten man någonsin kan tänkas ha! Ingen är bättre än hagström/carlsson släkten. Om ni läser det här: jag älskar er så jävla mycket! Mamma, Pappa, johanna, mia,
markus,dennis,max,håkan,therese,linnea,lucas,liv,annelie,dag,erik,philip,millan,peo,linnea,sofia,marie,ingo,elin,niklas,mormor och morfar, farmor och farfar. Världens underbaraste människor på denna jord! Älskar er så otroligt mycket. Allt jag ville säga denna afton, eller vad det heter. Varför blir man trött av att gråta? Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0