Oh my fucking god.

Ah, rubriken säger fan allt! Kolla kolla kolla!! Nu vet jag vad jag ska spara till iallfall. Måste nämligen ha allt på bilden!...okej kanske inte brillorna, känns inte riktigt som att jag kommer att passa så bra i dom... haha, skitfula faktiskt. Åh ge mig!
Jag har ju tjatat om att jag ska måla om mitt rum en lång tid. Men sen fick jag denna briljanta idé!
En gardin vägg! Så fint! Jag ska ha rosa, vita, svarta och kanske lite gråa detaljer i rummet. Så jag tänkte att jag skulle ha ljusrosa eller rosa/beige gardinvägg :)
En ny "måste köpa" lista haha:
- Gardiner
- Någon plastlina som man trär i gardinerna
- Vit färg till min säng gavel (nej jag har inte köpt det än...haha)
- Byrå
- Fina påslakan
- Filtar att lägga på sängen bara för syns skull
- Och nånting att ha på byrån t.ex ljusstakar, ram, lampa eller annat
Den här byrån vill jag ha.
Vad ska jag skriva nu då? vad har jag gjort idag? Sovit, tittat på tv, mått as dåligt, sovit, ätit 1 måltid, sovit, mått dåligt, tittat på tv... har haft feber, hostat sönder, snorat ner hela huset... nej nu blev det fel? haha... aja det blir ingen skola imorgon heller. Usch, jag vill inte mer nu. Blä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0