Skillnad?

God kväll! sitter just nu och väntar på att plattången ska bli varm :) Och sen har jag testat gamla kläder som har varit för små innan, och vet ni? det passade :D
Jag vet inte vad ni tycker om att lägga ut bilder på sin mage på bloggen, inte nånting jag gör regelbundet, haha! men jag måste få veta om det syns någon skillnad från när jag inte hade tränat och nu när jag har tränat lite? Har dock ingen bild från innan jag tränade, men ni som ser mig i skolan kan väl kika lite extra noga? haha! Själv ser jag lite skillnad, jag tex "S" i strl på tröjor nu, det är väl ett tecken, vet inte om jag inbillar mig...
men kommentera och skriv skillnad eller ej skillnad, snälla!!
Haha blev lite partysugen så här på söndagskvällen ;)
Ska platta mitt hår nu, men vi hörs :) och glöm inte att kommentera :)


Kommentarer
Johanna B

Tycker att du ser jättebra ut malin! as snygg är du :)

kämpa på så du kommer dit du vill,jättefin är du!

2012-03-18 @ 21:57:25
URL: http://chocolatesquare.blogg.se/
come at me bro! hahaha ;d

så jäva snygg brud asså haha ;))) dina strumpor på första bilden, mmmmmmmmmmm haha ;) älskar dej vännen <3

2012-03-18 @ 22:01:56
Lara

Stor skillnad faktiskt malin!!! As smal fan :000

2012-03-18 @ 22:58:52
Elin

Du har jättefin kropp malin!

2012-03-18 @ 23:35:53
emme

du är fin precis som du är Malin, gillar din kropp!

2012-03-18 @ 23:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0