Segt

hej! ligger och försöker sova men det går väl sådär? Har chillat as mycket denna veckan. Inte har jag gått nånting heller... fy skäms! men imon vandrar jag till skolan igen! äntligen! kunde inte gå förra veckan för att min tånagel åkte av? mhm... gott. Eller inte... och i onsdags hade jag inte sovit nånting den natten heller så jag tog sovmorgon. Men som sagt, imorgon så går jag! åh vad taggad jag är! det är så jävla skönt att gå så det kör vi på :)
Imorgon är det sista dage i skolan, sen är det påsklov, och den veckan spenderas i sandviken med mina underbara kusiner! tar bussen upp själv igen :)
Min lilla hund fyller 1 år imorgon! asså shit vad fort det har gått... hon var ju en liten bebis nyss juuu! aja ska sova nu! puss på er :*
NU




Haha vilken klump hon är nu! lille skrutten


Kommentarer
Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-05 @ 22:49:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0