Cross Tävling och fotbollsmatch!

Tjena! förlåt ännu en gång för dålig uppdatering. Det kanske blir så här ett tag framöver...
Idag så har jag och familjen tittat på när Max (systersson) kört i en cross tävling :D han va riktigt duktig, än så länge så är han väldigt lugn i svängarna men om några år så kanske det är lite förändring... Känns väl lite sådär, cross körning är inte att leka med xD haha nej men det ser ut att vara riktigt kul faktiskt! Det skulle dock aldrig falla mig in att börja köra cross :P tog massa bilder på honom när han kör men har ingen överföringssladd till kameran, är nämligen hos storasyster nu :P ska sova här inatt för imon så ska Dennis (Max storebror) ha fotbollsmatch :) det ska också bli kul att titta på :) Pappa kommer också så jag åker med honom hem.
Jag börjar redan bli trött och klockan är 18.13 o.O Känner att det är inte okej! om jag somnar nu så vaknar jag väl troligtvis inatt...
Medicinen kom idag äntligen! så vi får se om det händer något med min hy! hoppas hoppas!
Ne men nu ska vi äta, sen blir det film, chips och godis som gäller.
Bilder på cross tävling och fotbollsmatch kommer imon tror jag, om jag hinner det, vilket jag tror att jag gör :P
Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0