E.L.F!!

Tjenixen! kom hem för nån timme sen, men jag har ätit lite oså, Ronja är helt död nu kan jag säga! :P efter att ha busat så mycket med Cleo! :P haha shit vad dom sprang runt där! :o tänk om man hade sån energi!

Just nu sitter jag här och lyssnar på "har du kvittot?-Thomas Järvheden" :P från uppesittarkvällen från förra året, påminner så jävla mycket om den uppesittarkvällen! en riktigt MYSIG uppesittarkväll :) underbart.

Längtar faktiskt till julen! så jävla mysigt! spela lite mysig musik, baka knäck, slå in julklappar, ni vet, sånt man gör vid jul! riktig härlig magkänsla får jag när jag tänker på det! men nog om jul, det är ju inte äns höst en! ... eller?

E.L:F
 Jag har ju tjatat så mycket om att beställa smink på den billiga online-butiken, och idag visade jag mamma, vad jag ville ha och då blev hon också lite sugen på att köpa lite så hon tittade igenom en hel del :P 14 olika sortes smink och sminkverktyg för 199 kronor! :D vi la allt i kundvagnen men sen sa mamma att vi va tvugna att beställa imon istället för då kommer ju lönen -.- så jag va tvúngen att skriva upp alla varor på ett papper så att vi vet vad vi skulle beställa imon :P
Sen kom min storasyster hem och hon ba tittade på pappret och ba pekade på priset (hon såg hur många varor det va för så billigt pris). Hon blev helt till sig och va tvungen att gå in på sidan :P så kan det va.

Johanna älskar också smycken och sånt, vet inte hur många örhänen hon har?! 3 örhängenställ, och alla är proppfulla med örhängen o.o

Gissa vad jag ska göra nu? spela SIMS!! riktigt kul!

puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0