Frukost o GREjjer

Hejsan! har vart ut och gått med Ronja i en kvart ungefär, så nu ska jag nog göra lite hallon smoothie och känna hur underbart livet är, jag mår väldigt bra nu! ingen aning varför, just a good feeling! men jaja.
Vad händer nu/idag? typ ingenting som vanligt, kanske ska ta och ringa Olivia :P annars blir det väl att beställa lite smink från e.l.f!! ååh himla härligt ju! 15 :- styck, kaching! inte för att jag vet om det är bra smink men jag antar det för att hon på bloggen som tipsade om det sa att hon gillade det, så jag hoppas att jag inte blir besviken, jag kommer att lägga ut bilder på detta och skriva vad som är bra eller dåligt, så får ni lite tips :) Men nu ska jag äta sen ringa Olivia, hon kanske kan, kanske inte, vi får se :)
Puss hej! // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0