Imorgon blir en väldigt bra dag!

Godkväll! längtar sjukt mycket tills imon!
För det första så ska jag beställa mitt smink från E.L.F! äntligen!
För det andra så kommer min medicin imon, troligigt vis, hoppas verkligen att det hjälper nu! så jävla jobbigt med finnar!, ni anar inte, eller kanske några därute förstår mig, men jag har verkligen kämpat med min hy väldigt länge nu, och ingenting hjälper! jag har skickat efter en medicin som heter "clearly gone - vitamin b5". kan säga att det hjälper jätte lite med bara kapslarna, det testade jag för att det va så jävla dyrt med hela paketet, sist jag köpte 2 burkar med kapslar så kostade det 650:- en del tycker att det inte är så farligt och andra tvärtom, men ska också tillägga att en burk räcker i 20 dagar. Denna beställningen består av: kapslar, natrual cleanser(rengöringsmedel), natrual cleansing cloth( en sorts handuk som går djupt ner i porerna, man blöter den i skitvarmt vatten, kramar ut vattnet och lägger den på ansiktet i 20 sekunder), och Natrual moisturizer(återfuktande produkt som man använder efter alla andra produkter).
Jag har beställt detta, tror jag beställde 2 burkar med kapslar och det andra som jag skrev, och detta blev totalt: 895:- och det är dyrt, tycker jag, tur att man har en snäll mamma som betalar det mesta av det :P Ni som inte har finnar, ni ska verkligen vara glada över det! vi som har finnar, för det första får vi as dåligt självförtroende så fort man tittar sig i spegeln (iallafall jag), för det andra så kan man inte hjälpa att man har finnar, och finnar beror verkligen inte på att man är ohygienisk, utan det beror på att man har kommit i puberteten, men detta tror jag att dom flesta vet redan, men som sagt, det är INTE kul med finnar kan jag säga!
haha för det tredje så ska jag, Johanna och kanke min äldsta storasyster och några av johannas kompisar, beställa thai-mat och titta på film och bara ha det bra!
men nu ska jag faktiskt sova! godnatt gott folk!
puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0