Ny blogg....igen

Tjena! gud va nice att Julia Henningsson kunde fixa en design åt mig! och hon gjorde det på typ en kvart :) hennes blogg: www.jullanhenningsson.blogg.se.

Måste tipsa om en online-butik! www.eyeslipsface.co.uk. skit billigt! ögonskuggor för 15.32 :-  samma pris för nagellack, och många andra varor! sjukt billigt! måste beställa! tar ungefär 2 veckor att levereras, men ändå! :o vet inte hur mycket frakten kostar, men shit the same! jag ska iallafall beställa :) känns bra!

I denna bloggen så kommer ni att få läsa om mig och vad som händer på mina vardagar, kanske lite "malin"- mode ;)
Jag är en tjej som verkligen ÄLSKAR kläder,skor, smycken och smink! asså det är helt sjukt! har ungefär 28 nagellack, och ja jag använder alla, och jag har ungefär 20 ringar, det är typ det jag lägger alla mina pengar på hehe...

Idag & framöver
Asså jag har verkligen ingenting att göra på dagarna! för det första så har jag inga pengar, och för det andra så är typ inga kompisar hemma, så det ända jag får göra på dagarna är att ta hand om hunden och spela sims?! inte okej, sämsta sommarlovet på länge! skolan börjar om 5 dagar, och det ser jag faktiskt fram emot, men jag måste börja gå och lägga mig tidigt nu, så att jag kan börja vänja mig vid skoltiderna, jag ser verkligen fram emot skolan nu! har otroligt tråkigt här hemma, men jag ska gå ut med min hund nu, men det lär väl bli fler inlägg idag tror jag :) // M.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0