Ont :(

hej :) är jätte trött! har varit det hela dagen, har sovit en stund nu.
Jag har sjukt ont i huvudet! och halsen, sen börjar jag bli lite förkyld med :( har fått munsår och en blåsa på läppen.
det gör jätte ont :(
Vi har en massa läxor nästa vecka... usch på dom säger jag bara!
Juste jag skulle ju lägga ut bilder på crosstävlingen och fotbollsmatchen men jag är inne på min dator nu och bilderna är på mammas och pappas dator.

Skolfoto
usch vi hade skolfotografering igår och det kändes inte bra! hoppas att det går fort att få hem dom så att man kan få se...
Tänkte bara lägga ut lite smått lama bilder....
ÅÅh kommer ihåg denna chill tiden i våras!
Hittade en bild när jag har sidbena, plattat hår och omålade ögonbryn :P lite skillnad från nu, mittbena, lockigt hår och målade ögonbryn :P
Liiite skillnad är det iallafall ;)
Ska titta på film nu sen somna lite smått :D
Puss hej // M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0