Shopping!


Hej hej, vaknade klockan nio i morse, igår la jag ut bilder på mina saker som jag shoppade igår men alla bilderna försvann, konstigt, men jaja här är bilderna iallafall



Billig parfym från H&M :P luktar jättegott!
Billig parfym på H&M´, luktar as gott!

Klänning från H&M




Klänningens rygg... får ha en tröjja eller något över. Inte supersnyggt om hela bh-bandet syns :/


Blåa Jeans


Blåa Jeans (samma som bilden över)


Svarta Jeans


Såååå mysig!!


Örhängen (har en liknande ring) hehe...


Sånna här armband har jag fastnat för väldigt mycket nu!




Här har jag klänningen som jag köpte instoppad i dom blåa jeansen, och schalen då men det ser ni ju :P


Det va gårdagens shopping! :)



Kommentarer
Anonym

var har du köpt halsduken1!?!? :D asfiiiiin kram

2011-08-27 @ 18:25:13
Svar :)

Jag har köpt den på Gina Tricot :) 99kr :)

2011-08-27 @ 18:44:03
Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med! :D

2011-08-27 @ 18:49:17
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0