SIMS!

Hejsan! Livet är underbart just nu! sitter här och spelar sims 2 och äter broccoli! så himla gott! älskar broccoli, duktigt av mig att börja koka det istället för att smaska i mig kladdkakssmeten som står 1 meter ifrån mig xD som sagt - älskar broccoli! klockan 23.00 eller 23.30 ska jag gå och lägga mig tror jag :) måste skärpa till mig lite nu faktiskt!

Jag håller på med "styles made by me"(har snott namnet/meningen av min syster hehe...). Det är alltså kläder (inte på riktigt, utan på datan) som jag tycker passar ihop, och är en bra outfit tillsammans, detta finns att göra på en hemsida, kommer dock inte ihåg vad den heter... men aja, så klipper man ihop det man tycker passar ihop. Shit vad dålig jag är på att förklara! det blir som reklam i en mode tidning, tycker det är riktigt kul! jag älskar ju som sagt mode :)
Bilder på mina 5 "Outfit-Bilder" kommer, ska lägga ut dom direkt :)  // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0