Studiebesök

Medicinen har inte kommit än!!! :@ det stog att det skulle ta 3 arbetsdagar!! blir galen snart!  sminket kommer inte än vet jag iallafall :P

Ska laga lite mat och sen softa lite, har redan varit ute och gått med Ronja :)

Idag har 9:orna varit på studiebesök, jag fick gå till djursjukhuset :D jag älsakr djur! inte ormar, ödlor och spindlar och sånt.

Vi fick iallafall se hela djursjukhuset och vi fick tillochmed se när dom kastrerade en hund :P sen fick vi veta lite om utbildningen och sånt :) kul faktiskt :)

Ska städa toaletten så att mamma blir glad -.-

så puss hej // M.



Kommentarer
Anonym

vad beställde du från elf och vad kostade det? :D

2011-08-24 @ 19:30:32
svar :)

Hejsan! jag har beställt en del :P har precis lagt upp lite bilder så kan du se :) allt det jag beställde kostade ungefär 245 kr. Frakten kostade 40 kronor :) kul att du kollar min blogg :)

2011-08-26 @ 20:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0