Svar :)

Svarar på två frågor, har kommenterat tillbaka men jag vet själv att man glömmer att titta på den bloggen man kommentrade på, om bloggaren har svarat, om ni fattar vad jag menar :P lite komplicerat men aja :P
"vad beställde du från elf och vad kostade det? :D"
svar- "jag har beställt en del :P har precis lagt upp lite bilder så kan du se :) allt det jag beställde kostade ungefär 245 kr. Frakten kostade 40 kronor :) kul att du kollar min blogg :)"
"var har du köpt halsduken1!?!? :D asfiiiiin kram"
svar- " Jag har köpt den på Gina Tricot :) 99kr :)"


Kommentarer
Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-27 @ 19:13:19
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0