Hello Parkermeter! - Hellu

Tjenixen! Rubriken har jag fått från nån  tecknad video av mina kära klasskompisar :P Hahah sjukt kul.
Idag så har jag varit ute på långpromenad med Ronja igen, sen så har det varit en hel del tv och dator, och sen så har jag varit på konsum med Johanna min kära syster. Vi köpte massa frukt och grejjer :D älskart! sen så gick vi hem och gjorde banana split och tänkte tillbaka till den underbara tiden på Rhodos. Asså H E L V E T E vad jag saknar det asså! ååh, sjukt!
Hahaha mamma var nog lite trött imorse, tog upp en ovanlig päronsort och säger: Nemeh, vad är det här för äpple?!
Och sen när hon såg att vi hade gjort banana split säger hon bestämt: När råttorna är borta dansar katterna på bordet!
Ja, lilla mamma, det är inte lätt när det är svårt ;)
Jaha, nehe, sova nu kanske? vet inte om jag ska till skolan imorgon, får se, är typ ganska frisk men orkar inte ta mig upp till skolan imorgon, kanske kanske kanske kanske :P haha jobbigt.
Godnatt alla kärleksfulla änglar där ute, och dom lama som jag, jag är väldigt lam. usch. Godnatt.
HAHAHA
:* Flickan är snart två år! sjukligt vad snabbt tiden går! världens sötaste unge! and she loves meeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0