Sjuk & Kär

Hejj alla goa! Ligger i sängen och har sjukt ont i magen, kunde nästan inte sova inatt... Har inte bloggat på huuuuur länge som helst, men jag har inte orkat...
Jag är så himla kär! det är underbart vet ju dock inte om han gillar mig men aja haha :P kärlek är en underbar känsla men ändå jobbig, för man vet inte vad man ska göra i den situationen d:  Jag och Johanna pratade om det igår, himla mysigt hade vi det. Puss på dig Johanna!
Har gått en 40 minuters promenad med Ronja idag, det hade varit mycket mysigare om jag inte hade varit sjuk och om hon inte hade dragit så himla mycket i kopplet... och hon har blivit ganska stark nu också, kul...
Ne, nu ska jag fortsätta att titta på tv, Hej svejjs alla pussgurkor!
Kärleken är som en krydda, den gör livet godare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0