Vafan ska jag ha på mig imorgon??

Hellu!
Jag får ryck på min hund! hon har bitit sönder 4 par skor nu!! vad ska jag ha på fötterna imon? hundbajspåsar kanske? elle varför inte flipflop? nej men seriöst vad ska jag göra? jag har inga leggings, jag har inga jeans och jag har inga skor, FML! och jag kan inte låna skor av min syster eller min mamma, mamma och jag har inte samma smak och min syster har inte samma storlek som mig! men jag får låna några kläder av syster iallafall... ÅÅÅH! FÅR DAMP! Och så va man as taggad att bara köpa massa kläder, men nej! nu måste man köpa nya skor igen! fan, jag har inte råd med sånt här, min hund borde insee att jag inte köper skorna till henne! åååh! ska köpa ett plåtskåp som skorna ska stå i sen..........
Ska duscha nu, hej svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0