Gröna rum :)

Hej! har varit hemma i 2 timmar nu.
Idag så har jag praoat på gröna rum, och ska göra det tills på fredag. Det va as kul! jag har ju typ glömt bort hur det va att "jobba" på en blomster affär :P det va helt underbart, detta skulle jag verkligen kunna jobba med hela mitt liv! Jag fick plantera blommor i krukor och dekorera dom, sen så räknade jag ihop hur mycket allt blev och satte en prislapp på krukan :) skirkul faktiskt! sen fick jag titta på när dom gjorde två olika slags sorgbuketter (till begravningar) med temat höst, dom blev jätte fina! i början så undrar man lite vad dom håller på med, men sen blir det riktigt bra, haha! ja, som sagt, riktigt kul det där!

Ne jag och Johanna ska fortsätta att kolla på "så mycket bättre" nu.

Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0