Hemma!

hej!! kom hem klockan 05.00 i morse. Hämtade Ronja gick hem, sov till 10, är skittrött nu och jag vill åka tillbaka nu! åååh jag kommer att sakna placet as mycket! :(  länge leve Rhodos!
Här kommer bilder :)
På väg till Göteborg :)
På flygplanet i Göteborg
Poolen på hotellet, 80 meter lång.
Chill på balkongen :P
*Dionysos Hotel*
På stranden :)
På stranden.
På stranden.
Systeryster
Vi åt glass varje dag! :P haha väldigt gott!
Här är vi i Lindos, en annan stad. :)
Hur fint?!
Havet va helt turkost! så himla härligt!
Haha här fick man rida på en åsna upp för backen (om man ville) om man skulle upp till bussen igen :P
Restauranger i Lindos
Plattfisk :) den jagade mig :o läskig...
Glasbotten båt! så coolt! man såg allt! :)
Bland annat en livbojj och ett gamalt vrak som låg på botten :P
Sista dagen
Shoppade det här på Rhodos :)


"Prada"- Väska (fake)
Väska :)
Plånbok, skitsnygg! :D
En ask som min syster hade när hon var liten, och jag kände att jag va tvungen att köpa en, den påminner om så mycket :P haha!
Armband till tröjan :P
Klocka :D
Tröja :)
Och 3 par Ray-Ban solglasögon (fake). Kunde inte lägga ut den bilden, vet inte varför men aja :P Jag har inte blivit brun alls! :( inte kul! men aja som Alma sa: "du va väl inte där för att bli brun, utan för att ha kul?" - sant, mycket sant :P ne nu ska jag titta på tv, sen sova. Imon blir det att praoa på gröna rum :) Tagga!
Godnatt!


Kommentarer
Ida H.I

Kul malin att jag va på samma hotell när jag var fjorton..=)

2011-10-10 @ 21:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0