Jag gör det när jag känner för det!

Jag har kommit på en sak! jag är inte bra på att blogga... men jag uppdaterar väl nån gång ibland och så, haha ni tycker säkert att min blogg kommer att suga nu framöver men men... jag orkar inte uppdatera mig hela tiden :P så jag tänker låta bloggen vara tills jag verkligen känner för att blogga! Jag kan ju iallafall skriva vad jag har gjort idag:
Jag vaknade väl vid 12.00 eller något, åt frukost, tittade lite på tv, sen gick jag till ängen med Ronja, det är så härligt att se henne springa runt fritt! man ser verkligen hur mycket hon njuter av det! men det är dock lite mindre kul när och inte kommer när man ropar på henne :@ störande! mamma säger att vi ska ta med henne till en valpkurs, men jag vill inte det, vet inte varför, det skulle nog vara bra för henne och så, så hon får lite vett i huvvet, haha! men isåfall får nog mamma göra det, Ronja kommer göra kaos på placet asså hahaha! men iallafall. Vi va på ängen i 20-30 minuter eller nått, sen gick vi hem och åt lite. sen blev det tv:n igen, checkade in gamla julkalendrar och käkade kladdkaka :D längtar enormt mycket till julen! jag låg där tills klockan blev ungefär 17.00-18.00, men sen gick jag till ängen med Ronja igen :) mycket roligt :) och när jag kom hem så tittade jag, Johanna och hennes kompis Helena på en film, sen när den var slut så skutsade vi hem Helena och sen åkte vi ut till Martina och tittade på en annan film :P och nu så ska jag somna till en julkalender till :P
Godnatt folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0