Sexy and I know it!

hejsan hoppsan lillebror!? har inte bloggat på hela veckan tror jag. Men nu är jag tillbaka. Jag fick VG på kemi provet!! :D så himla glad blev jag! det känndes riktigt bra måste jag säga. Och jag fick G på svenskan, Jag hatar svenska mest av allt! och jag lär mig aldrig, det där om grundform, perfekt, infinitiv osv.! asså jag spyr bara jag tänker på det! nog om skolprat. Idag när jag kom hem så grattade vi mamma en gång till, hon fick en espresso maskin. Vi kunde ta med den till Rhodos liksom? :P så hon fick den nu efteråt :) och hon ska få ett halsband också med mitt och mina två syskons namn på, jättefint!
Månadens hit: Sexy and i know it!
Jag orkar inte skriva mer nu, ska gå och lägga mig.
Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0