End of the shit!

Hej! vaknade nyss, somnade klockan fyra ock vaknade nu?! pappa skulle ju väcka oss för att vi skulle pka till a6 men nej...

Skoljoggen är över! för alltid! i år sprang jag 4,7 km på 27 nånting och förra året sprang jag 25 nånting, så det är väl ganska jämt tror jag :) när jag kom i mål så höll jag på att spy och kissa ner mig xD jag va så jääävla kissnödig! haha! kul fakta. Men nu är skiten över och jag kommer aldrig springa skoljoggen igen! USCH.

HATAR när det inte finns något smör hemma! jag skulle ju äta kvällsmat :( och så fanns det inget smör :( sad.

Vad är det för fel på täckningen nu då? varken min eller min storasyster mobil funkar inte? konstigt.

Jag tror att jag har sträckt min höft, det gör as ont när jag går! :(

nej nu ska jag nog gå ut med Ronja och ta lite frisk luft :)

Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0