grisar

Hej! idag har vi haft svenska prov och det gick väl lite sådär kanske... men hon sa att det såg bra ut så vi får hoppas på det bästa :)
Idag så har jag gått en hel del :P vi slutade tidigt idag men jag stannade kvar lite i skolan för att det var nån grej på musiken, sen när jag skulle ta bussen så gick den inte försen om 45 minuter :P samma som förra gången, så jag gick till musiken och lyssnade när Johan, Oliwer och Anton spelade, sjöng och beat boxade :P grymma! :P sen när jag skulle ta bussen hem så tänkte jag att jag kanske skulle vara med Johanna en sväng, så jag gick runt i hela skolan och letade, sen fick jag reda på att hon hade gått hem, så jag gick dit, men då sa hennes mamma och lillasyster att hon inte va hemma utan hon va på a6 med Jonathan och Emil... så då gick jag dit, mötte dom där, och så gick vi till ikea, Jula (johanna skulle köpa ljusslingor) och willys, jag köpte två små söta grisar (mobilsmycke) och johanna en lite barbapappa :P haha! moget av oss ví vet...men dom va sjukt söta asså :D sen gick jag, Emil och Jonathan tillbaka till skolan igen för att sen ta bussen hem. Ja som sagt, lång dag.

Puss hej alla glada! // M.



Bilden tagen från: http://aliciaalexandersson.blogg.se/category/nya-saker.html


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0