Ingen rubrik.

HEJ! saknat mig?? klart att ni har! :D haha! as glad är jag! vet dock inte varför :P asså jag måste skärpa mig nu! jag har inte skrivit på typ 2 dagar nu :o vet att det inte är okej. förlåt för typ tjugoelfte gången, men det har varit en hel del läxor och och sånt och jag skulle fixa praoplats och massa, så ja.

20 dagar kvar!
Det är bara tjugo dagar kvar tills vi åker till Rhodos! ååh guud vad jag längtar asså! och det är första gången jag flyger! har aldrig flugit i hela mitt liv! så det ska bli hur underbart som helst! Och Olivia åker till Bulgarien på lördag, och jag ska klara mig en hel vecka utan henne D:

Hahaha jag fyller 16 år om 5 månader!! det känns riktigt bra kan jag säga!

Helgen:
Asså jag vet inte hur jag ska förklara helgen asså! så underbart underbar! I lördags så hade vi överraskningsfest för den bästa bästaste! och jag vet inte hur jag ska förklara, det går nog inte, vi hade det så himla roligt! Vi dansade fötterna av oss, iallafall jag... hade hur ont som helst när jag kom hem! och alla snygga danser hyllas av mig! haha Antons och Jonathans dans, den var absolut den snyggaste av alla haha!

Och igår så var jag, min syster och hennes kompis på "Jägarna 2". Den rekomenderas! men man måste se ettan för att fatta en del i tvåan :)

Bästa helgen på länge! :D
Ska titta på svenska hollywood-fruar nu. Ciao!

Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0