Långpromenad med godis ;)

Hejsan! Jag har precis varit ute och gått med Olivia :) riktigt mysigt, först gick vi till ica och köpte godis, sen gick vi till ingaryd och tillbaka :P riktigt härligt faktiskt! sen va jag tvungen ochgå ut med Ronja efter det :P
Det blev godis över från min godispåse (typ bara choklad) och Ronja har ätit upp allt! Hennes mage kommer inte vara så snäll i kväll...
Olivia åker till Bulgarien på lördag... inte avundsjuk alls, nej nej.... men jag åker ju som sagt till Rhodos om 2 veckor och 3 dagar! det känns riktigt bra! och när jag kommer hem så ska jag praoa på gröna rum! :D (blomsteraffär) och det ska bli såå kul! älskar blommor! så fina och dom luktar gott! :P

Detta är vad jag kallar lathet: Mamma satt i växthuset (på trädgården) och jag va inne och satt på toaletten, och så ringer mamma till mig på mobilen, och jag sitter på toa och allt -.-

Mamma: Nu springer Ronja runt på trädgården! hon kommer springa bort snart! du får ta in henne.
Jag: men -.- jag sitter ju på toa -.- lat?

asså ja, våran trädgård är INTE stor, och mamma ber mig att ta in Ronja -.- ja...

Nej, nu ska jag gå ut till mamma :)

Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0