Läxa läxa läxa läxa läxa & läxa...

Hej! har inte bloggat så mycket idag för att jag har vart med Johanna :) riktigt kul! vi har tittat på allas gamla bdb inklusive min! ...............herregud säger jag bara.
Engelska läxa tills imon. Visste att bian skulle bli jobbig! ååh, har läxor hela tiden nu! inte en ända dag utan läxor eller prov nästan! :@ blir galen!
Nu har jag äntligen pengar igen! Känns bra asså! ska spara till Rhodos, så att man har lite att shoppa för där :) sen ska man börja spara till en bil :P haha! 200-300 kronor i månaden, hur jag nu ska lyckas med det vet jag inte riktigt..
Aja ska göra läxor nu.
HAHA! Gammal bild! :P
Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0