Skoljogg

Godkväll! är obeskrivligt tröt just nu. Intalade min stackars lilla hjärna att inte somna i soffan idag, och det gick! men nu... riktigt trött asså! Och jag vill att min syster ska komma hem.
idag ska jag somna framför tv:n, det är såå skönt! en sak som jag gillar är att höra någon prata när jag ska sova, jag känner mig trygg då på något sätt. Vet att jag alltid somnade i mammas knä när vi var hos mammas och pappas kompisar när jag va liten, och dom spelade ofta ganska hög musik, och överröstade varandra hela tiden :P och jag somnade jätte skönt till det. Haha ah, lite konstigt men så är det iallafall, och det bästa jag vet är att vakna jätte tidigt på morgonen eller typ klockan 3-4 på natten, och känna att man bara kan somna om igen, jag älskar det! känslan av att somna om är underbar! (inte på vardagarna).

Imon är det simning och skoljogg som gäller, men det är inget att göra åt, bara att packa ner badkläder, idrottskläder och en frukt :) Såg dock nu att vi inte hade någon frukt -.- haha! fail... ååh jag måste sluta säga det ordet! det låter extremt fult när man tänker efter...
nej men nu så ska jag duscha, packa ner badkläder och grejjer och sen somna med tv:n på :)

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0