Svenska prov (halva)

Cha cha, Malin här! ne inte riktigt så kanske...
Sitter och tittarpå tv och har ätit lite, ska plugga inför halva svenska provet imon, inte kul! asså märker ni möjligtvis hur mycket läxor vi har nu eller?? sjukt! och engelska läxa tills på onsdag, och ja, säkert 100 läxor till dagarna efter...
Idag har vi haft elevens val och vi börjar öva inför Lucia uppträdandet. Och min klasskompis övertalade mig till att sjunga med henne :o det är ju bra för betyget och så men.. jag sjunger inte äns bra xD och hon sjunger ASBRA! och så kommer jag där o bah achallabölö. Typ. haha!
Både Julia och Olivia har varit borta från skolan idag, visste ju att Olivia inte skulle komma men Julia va sjuk så det var bara jag och Alma kvar :P men det va ju också trevligt :)
Har städat mitt rum lite :)
Före:



Efter:






Ska plugga lite nu :)
Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0