pappi.

Hej! kom hem för nån timme sen :)

Just nu: INGENTING. Är enormt trött!

Haha pappa är så rolig... han gick in i duschen, tog på sig snygg-kläder och parfym,

Jag: Vart ska du??
Pappa: Ingenstans, jag ska titta på hockey! :D :D
As glad va han med! haha lilla pappi...

Idag har vi haft 2,5 timmars håltimme... dom två sista lektionerna med -.- och vi visste inte om hk-läraren skulle komma eller inte, så vi stannade i skolan helt i onödan -.- och när vi bestämde oss för att åka hem så gick det inte nån buss försen om 45 minuter, så vi gick till musiken :D älska musik! askul :D sen när man kom hem så va man såklart tvungen att gå ut med Ronja en stund , som vanligt :P

Ååh sitter och tittar på massa videosar från när jag var barnvakt! :) såå mysigt! saknar verkliger er Fam. Jareteg!

ne nu ska jag chila! haha!¨

Puss hej // M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0