Bara för att min uppdatering denna veckan suger...

Tjena! har inte bloggat nånting idag alls... Har haft det jätte körigt med skolan och allt, har haft 2 nationella prov varav ett är imorgon, och så hade vi so prov idag, så... ja ni kan ju lista ut vad jag har gjort på dagarna :)
Längtar något otroligt tills på fredag natt då jag beger mig mot sandviken :D Klockan 01.45 går bussen från jkpg till sthlm, sen ska man dock vänta där från 06.20 till 08.20 då bussen går mot Gävle... KUL! verkligen... Men det är fett värt det! Är framme klockan 10.35 i Gävle, då kommer mormor och morfar och hämtar mig (kanske Sofia också om hon är vaken). Asnice att man har både internet och el på bussen, så jag kan sitta vid datorn heeeela resan :D guud vad jag längtar! Imorgon blir det mycket tvätt och sånt för att jag måste börja packa imorgon, annars blir jag aldrig klar... Mamma får hjälpa mig för jag suger seriöst på att packa!
Resten av veckan kommer att bestå av:
  • Nationella prov i 3 timmar imorgon, sen får man åka hem
  • Ut och gå på fredag i 2-3 timmar sen bowling resten av dagen
  • Buss mot sthlm på fredag natt!
  • Lördag: Framme i sanviken!
Nu mina kära vänner ska jag glo igenom nationella häftet och lära mig alla olika text saker... YES!
Puss! :*
Ojjdå... bilden blev lite minimal? haha skitsamma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0