Bilbrand osv..

Tjenare! nu är jag äntligen tillbaka, eller vad säger ni? Har suttit i en jävla buss i 11 timmar i dag... as tråkigt! Jag köpte en asfet ELLE tidning som tog ett tag att läsa igenom :P Aja veckan har iallafall varit super duper bra! åååh ville verkligen inte åka hem! Vi hade det så bra. Bowling, stan m. fika, långa promenader runt sjöar och grejjer, mysiga filmkvällar, extrema flummkvällar! haha! har tagit lite bilder, har mest filmat.. hahaha! så sjukt kul!
Vet ni vad som hände för nån timma sen?
Det här:
Bilbrand. Jag vet inte hur allt började, men jag hörde bara att nånting i bilen började brinna som sen spred sig och sen exploderade. Framsidan av deras husvagn smälte och deras soptunna brann upp och bilen... blev ju... fin.
Jag satt i mitt rum framför datorn, hörde en smäll men reagerade inte för vi har ett metall hjärta som brukar låta väldigt högt så jag trodde att det typ ramlade ner eller nånting, men sen hörde jag en smäll till, då tittade jag ut genom fönstret och ser den enorma eldlågan. Jag rusar in till pappa och bah: "PAPPA PAPPA DET BRINNER!!". Han rusar upp, jag hämtar telefonen, men det var tydligen någon som hade ringt redan. Sen så såg man hur elden bara blev större och större sen såg man också brinnande bensin som rann ner mot dom andra husen... inte så bra nej... men sen kom iallafall brandkåren och släkte elden. Kunde ju ha blivit värre eftersom att det stod 2-3 bilar typ 3 meter ifrån den brinnande bilen och sen var det gasol i husvagnen också, kunde gått riktigt illa... Men nu är allt frid och fröjd :) Nu mina kära vänner ska jag faktiskt sova! lägger ut lite bilder senare. orkar inte nu... Hej då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0