Hej då småland!

Tjena! om ca 7-8 timmar så åker jag till Sandviken :D lite nervös är jag faktiskt för jag ska stanna i stockholm imellan och jag har inte varit där sen 2 år tillbaka... Och dessutom så åker jag själv! läskiiigt! Aja jag kommer inte att blogga mer ikväll, kanske lägger ut ett inlägg i bussen men jag lovar ingenting. Måste börja packa känner jag, men jag orkar igentligen inte det... haha men måste är ett måste! Ska försöka hålla mig vaken tills jag sitter på bussen så att jag sover hela vägen till stockholm iallafall :) Men ska ta och gå ut med hunden en sista gång innan jag åker bort en vecka :) Nu säger jag hejdå Småland och hej Sandviken!! :D
Dagens outfit :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0