Min födelsedag :)

Ojj ojj ojj, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Har inte bloggat alls denna veckan! :o bad dog... (?) det har inte varit speciellt mycket läxor och sånt men har väl mått lite sådär, jag trodde att jag skulle bli sjuk igen men det blev jag inte som tur var! Min halsmandel svullnade upp jätte mycket och gjorde as ont! Men nu är jag pigg :) Jag var på stan i lördags så jag köpte nya skor, nya byxor och en ny tröja, sen på söndagen lånade jag min systers lägenhet så att jag och några kompisar kunde mysa lite på söndagskvällen :) det var riktigt mysigt! Jag och Johanna sov där, sen imorse så gick vi på stan och provade massa kläder (första gången jag var nöjd med mig själv i provhytten). Hittade iallafall en jacka och en riktigt snygg t-shirt på H&M och två tröjjor på Gina Tricot som jag ska köpa sen när jag får lite mer pengar, köpte ett as snyggt halsband! :) Imorgon mina vänner så är det min och typ miljarder andras födelsedag! Och då får jag min efterlängtade sminkspegel :D Och så ska jag och familjen äta på soya, godaste maten! Nej nu ska jag sova :) puss! :*E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0