Nationella prov, vanligt prov, nationella...

Tjena! har haft lite dåligt med tid till att blogga men men... så är det ibland... Har haft nationella prov idag, ska också ha det på torsdag, men först väntar historiaprovet .... hur mycket prov och skit som helst D: jag avlider.
Jag har iallafall målat mina naglar för att dom ska bli lite finare, ni vet ju själva hur det blir efter att ha haft lösnaglar :P hur obehagligt som helst...
Ser ni hur korta nagllar jag har eller?! dom går alltid av på vintern när det är kallt ute! varför är det så?! plus att nagelsbanden går söndewr och svider så in i! aj aj aj...
Måste faktiskt plugga nu, vill inteeeeeeeeeeee! får väl lyxa till det med en kladdkaka? ;) lite onyttigt får man vara när man har varit så duktig och gått ner 2,5 kg! Man måste komma ihåg att belöna sig när man är duktig! sådeså! hej dååååå <3 glöm inte att jag fortfarnade har frågestund tills imon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0