Orkar inte med skolan längre!

Hej! Tänkte åka till skolan idag vid lunch igentligen, men det visade sig att vi bara hade en onödig lektion kvar. Så jag skiter i det. Anledningen till att jag stannade hemma var för det första för att jag hade så jävla ont i magen, och för det andra, jag hinner inte med skolan. Lärarna hjälper mig inte nånting. Efter att man har varit sjuk i en vecka kanske dom kan repetera något för mig så att jag fattar nånting. Men nej. Dom bara slänger massa läxor på mig direkt och jag fattar inte äns vad det är jag ska lära mig. Orkar inte mer nu. Jag ger upp, har kämpat så jävla hårt det sista. Men min energi tar slut nu. Skolhelvete!



Kommentarer
Random

bara kämpa på ge aldrig up det är jvligt onödigt du har massor bra kompisar som ta hand om idg så kämpa nu. Sluta aldrig att kämpa:)

2012-02-02 @ 11:29:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0