Sofia Strand <3

Vill bara att alla ska veta att Sofia är den bästa jag har, den jag kan lita på, hon finns alltid där när jag behöver henne och självklart finns jag alltid här när hon behöver mig. Det finns INGEN som förstår mig så bra som Sofia. Asså om nånting skulle hända Sofia så vet jag inte vad jag skulle göra, definitivt inte överleva iallafall. Jag har så många tankar om dig Sofia, kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig! Börjar gråta av tankarna om hur sällan vi träffas. Jag vill inte bo kvar i lilla småland längre. Det är så underbart i sandviken! Vill verkligen flytta dit, och jag är fullt seriös. Jag skulle vara så mycket lyckligare då. Att kunna känna att jag har någon vid min sida hela tiden. Någon som förstår mig när jag har det som svårast. Sofia är 2 år yngre än mig. Och det märks inte ett dugg för vi är så lika men ändå så olika på något sätt.
Sofia: Jag ska fråga mormor och morfar om jag kanske kan få komma till dom på sportlovet, så att vi kan träffas.
Det var allt jag ville få ur mig. Nu har jag gråtit för 30 pers  :) hej då!
Minnen <3
Härliga gotlandsminnen men världens bästa Sofia, mormor och moster!
Dissa min fina mage :P Här måste jag faktiskt erkänna att jag är smalare nu än vad jag va här...
Sjukt att det har gått 2 år redan, det var så härligt på gotland!
Älskar dig Sofia!


Kommentarer
sofia

Älskar dej Malin <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2012-02-01 @ 10:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0