Sportlov :)

Tjena! Jag har nu bestämt mig för att åka till Sandviken på sportlovet :) ska ringa mormor imorgon och fråga om jag kan komma och hälsa på lite :) Tar bussen på fredag eller lördag nästa vecka isåfall :D grymt kul! Måste installera mitt mobila bredband till datorn så att jag har nånting att göra på vägen upp :) Om det nu blir så att jag åker (vilket jag tror att jag gör). Vad händer i helgen gott folk? Jag vet inte riktigt vad jag ska jag göra, antingen så ska jag till mullsjö för att åka skidor med min brors barn, eller så ska ja tillbringa helgen med kompisar. Har igentligen inga pengar att åka skidor och bada för :/ men vi får se :) har lite beslutsångest faktiskt :P
Asså jag blir så jävla stressad på skolan! jag hinner fan inte med längre, det är läxor som ska göras varje dag, danssteg man ska kunna, uppgifter som ska lämnas in och prov som ska pluggas på! blir gaaaaalen! Man har ju inte äns ett liv längre... Jag är en sån som gör läxor typ en timme innan man ska lämna in det... hehe! så det resulterar till att jag inte gör mycket på dagarna, bara det att jag allitid somnar på soffan när jag har kommit hem från skolan, hehe! och så vakanr jag typ klockan 7... aja nog om det.
Har inte orkat blogga p.g.a av sak som hänt som har krossat mitt hjärta lite... Jag tror inte på gud men jag ska fan be till honom inatt iallafall! (Y) haha! aja ska ta och pluggisch lite nu, hej svejjs! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0