Staden med mammi <3

Hejsan! Idag har jag som sagt varit hemma så jag följde med mamma till stan. Först så åkte vi till frisören för mamma skulle klippa sig, hahaha! mamma sa att hon hon ville ha lite mer volym på sitt hår, och frisören bah: ja men det fixar jag! Och så gjorde hon lockar med plattången i mammas korta och tunna hår, det stod åt alla håll haha! hon såg ut som en liten tant :P så vi åkte direkt till ikea för att blöta ner håret igen :P Och då blev det jätte bra :) sen så gick vi på ikea lite för att titta på lite byråer och speglar :) ska ju göra om mitt rum!
Min mamma är bäst! jag skäms inte för min mamma. Jag gjorde det för några år sen, och nu skäms jag för mig själv för att jag gjorde det.

Ni som skäms över era föräldrar: FY SKÄMS! Era föräldrar är det bästa och ömtåligaste ni har!
Tänk själva om någon skulle skämmas över dig för minsta lilla mening du sa, kul? nej! skäms inte över era föräldrar.
Jag älskar mina föräldrar. Jag är väldigt lyckligt lottad. Visst tycker vi olika om saker och ting och ja, det leder till småtjafs eller småbråk då och då ;) men det gör alla, och alla har tyckt att sina föräldrar är orättvisa ibland. Men det positiva föräldrarna gör mot dig väger över det negativa, iallafall mina föräldrar :)
Puss!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0