Dagens aktivitet - Sjukhuset.

Hejsan! Ligger och tittar på tv just nu. Den här dagen har jag spenderat på akuten, i 4,5 timmar! Helt sjukt vad man får vänta… ni vet ju hur mitt vänstra långfinger såg ut? Om inte så finns det bilder i tidigare inlägg. Vet ni varför mitt finger såg ut som det gjorde? Jo, för att jag hade en spricka längs finger"vecket" eller vad man säger, och så hade en rejäl benflisa lossnat. Om bollen hade träffat fingret med högre kraft så hade jag brutit fingret :P så idag, fredag den 13:e fick jag gips :) ibland får jag lite panik för att jag inte vet vad jag ska göra av armen, haha! Aja nu ska jag fortsätta kolla på min sociala tv och bara ta det lugnt :) Äntligen helg! -eller vad säger ni? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0