Det går bra nu!

Hej! Asså åh vad nöjd jag är min iPhone! Så jävla bra :D och jag kan ladda ner appar nu! Happy face :)

Jag är bebis len i ansiktet för jag har haft ansiktsmask på mig och det är underbart!
Ska strax locka mitt hår för skolan börjar imorgon :) är faktiskt extremt laddad, med tanke på hur mina betyg såg ut denna terminen, dom blir bara bättre och bättre (Y) jag har kämpat så himla mycket denna terminen!
Jag har ju glömt att skriva mitt nyårslöfte :P Men det är iallafall godisförbud i 1 år :) och så vill jag börja på nån träning men jag vet inte riktigt vad... Har funderat på spinning, men vi får se :)
Jag mår galet bra! Vet inte varför men det bara är så :) hej då på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0