Fixat designen.. igen & Jag vill flytta!

Hej! ligger fortfarande hemma och är sjuk... har passat på att fixa designen igen, och nu är jag nöjd!
Vill flytta!
Jag vill inte bo i småland längre, så tråkigt! jag vill flytta till sandviken. Där har jag min underbara kusin Sofia. Hur underbart som helst skulle det vara om jag bodde där ju! åååh! ska försöka övertala mina kära föräldrar att flytta från den här lilla hålan ... Jag ska ändå börja gymnasiet i höst, då kan jag likagärna göra det i sandviken! mamma säger att det inte finns några jobb, men det finns det. Och det är inte så långt från gävle och där finns det ännu mer jobb! perfekt ju!
JAG VILL FLYTTAAAAAAAAAAAA!!


Kommentarer
sofia strand

älskar dej bästa vän och bästa kusin <3

2012-01-25 @ 13:47:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0