Vältränad kropp :)

Tjenixen! Vill verkligen se hur jag ser ut om typ 5-10 veckor :D Just nu tränar jag mer, äter mindre, och vet ni? det funkar! Jag har gått ner 1 kg denna veckan :) och det är framsteg ändå så har jag varit sjuk hela veckan. Tänk nu nästa vecka! Ut och gå 1 mil om dagen och sen inte äta onödigt mycket mat. Äter ju inte sötsaker nu längre, endast nötter och frukt till lördagsgodis :) Jag mår så himla bra! Och jag är stolt över mig själv! :D
Tagga beach 2012!! ååååh!! är så jävla taggad! fyfan vad skönt!
Sen när jag har fått en slimmad och vältränad kropp så kommer jag tjata på mamma och pappa om att jag ska få tattuera mig :P Antingen så vill jag ha en fin text i nacken eller axeln. Eller så vill jag ha fåglar på skulderbladet. Eller en text på handleden :) så jävla snyggt! men det dröjjer ju då ett tag som sagt haha! nej men jag är taggad som fan faktiskt! Till min hjälp har jag enj kaloriräknare, man skriver sin vikt, längd och hur mycket man vill gå ner på en vecka, det gick inte att välja mer än 1 kg. Och sen så står det hur många kalorier man ska få i sig för att gå ner ett kilo i veckan :) as bra!
Ska titta på en film nu men vi höres :) puss på er!
Cool och så fin!
Typ så här fast lite mer fåglar :) väldigt stilrent
Och den här :) så enkelt men ändå så snyggt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0