Asså förlåt!

Hahahaha asså vad är det med mig?! varför bloggar jag inte? ååååh :) Men... hej! :D Gick hem från skolan idag för jag hade as ont i huvudet och var typ svimfärdig.. men det känns lite bättre nu :) Har legat i soffan hela dagen och kollat på film! gatt!

Jag sa ju att jag skulle köpa en hamster... men jag ångrade mig när jag åkte till Sofia i Sandviken :P för det första så luktar dom sjukt äckligt, för det andra så kan man inte göra nånting med hamstrar, dom bara springer runt... haha! Nej ingen hamster för mig inte ;) Som sagt, jag fyllde år i förrgår och jag fick vad jag önskade mig! :) pengar och en sminkspegel :) jag kommer att lägga ut bilder på det sen när jag har gjort om mitt rum totalt :)

Nya Rummet:

Jag ska måla om väggarna, färgen ser ni på bilden under :)

Jag ska ha en vit byrå istället för en klumpig garderob.

Jag ska måla min säng-gavel vit

Och sen ska jag ha färgade detaljer, typ ljusrosa eller något?


Sån här färg fast lite ljusare, fick inte till någon bra färg på beige :) Men den här fast en ljusare variant och bara vita (och någon mer färg) detaljer! :)


Jag längtar så jäävla mycket tills i sommar! Jag vill göra så mycket då! men jag har bara kommit på 2 saker än så länge :)

Campa med kompisar och sova under bar himmel! :D gud vad kul! :)

Nu ska jag duscha och sen ska jag skriva på so-uppgiften :) hej då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0