Födelsedagsfest )

Kom precis hem från Helens födelsedags fest :)
Så här såg jag ut :)
Det nya linnet och dom nya skorna! :D
Juste! det "galna" jag och Olivia gjorde var att gå in till skolan (1,4 mil). Från tenhult till jönköping! det var hur härligt som helst! Det tog dock 2 timmar att gå när man kan ta bussen på 20 min ;) Men man blev som man blev när man inte blev som man skulle :) hehe
Vi hade håltimma idag så vi gick till IKEA och fikade lite :) Jag, Olivia, Julia, Alma, Markus,Oliver och Viktor :)
Har as ont i benet efter våran morgonpromenad, sträckte det eller nånting :) men ja, det går över tills jag gitfter mig... typ aldrig. Forever alone... nej men haha! nu ska jag sova faktiskt, ni får ha det bra gullungar! :D hej då!


Kommentarer
Isabelle

Åh, älskar linnet!! Vart är det köpt?:)

2012-03-28 @ 07:00:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0