Presenter :)

Hej! jag är riktigt glad just nu! dels för att jag har gått ner 5,5 kg nu, och 5 cm i midjan! känns grymt bra kan jag säga! och nu har jag äntligen fixat bilder på min sminkspegel som jag fick när jag fyllde år :D


 
Body splash från make up store :)


Berlock från Pandora till mitt underbara armband :)


PENGAAAAAAAAAAAR


Parfym flaskor som man fyller på själv! hur fina som helst!


Såhär blev smink spegeln! visst blev det fint?! :D


Och igen fast med tända sminklampor :)


Idag har jag och Olivia gått ungefär 1,3 mil! hur mysigt som helst! man pratar verkligen om allt när man går på promenad :)




Haha Olivia tar typ kort på några grässtrån ;) Men är ganska säker på att det blev en bra bild med tanke på hennes talang inomfotografi :)


Nu ska jag typ "planera" för vad jag ska shoppa för något imorgon haha! hej dåå! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0