Promenad med en sjuk hund... inte så bra

Tjena! Sitter just nu i sängen och snackar med min kusin som vanligt :) eller, inte sååå vanligt för vi har inte snackat på as länge faktiskt! :)

Min hund har vart jätte sjuk idag :( hon har haft maginfluensa... så hon har typ spytt hela tiden och legat och krampat. Och när hon väl somnade så låg hon och darrade jätte mycket :( pluttis... Men nu är hon faktiskt frisk igen :D Imorse, när hon mådde som värst så skulle jag gå ut med henne. Hon gick en bit men sen orkade hon inte längre... så jag fick gå hem med henne igen och sen gå ut själv haha... inget som kan hindra mig ;)
Mamma och pappa ska iväg sen så jag blir ensam hemma med den sjuka hunden haha! hoppas att Sofia inte ska göra nånting så att vi kan snacka lejjteeee :)


Kommentarer
come at me bro! hahaha ;d

SNACKISNATT PÅ G TIEEEEEPPPPP <333333333333333333333

2012-03-17 @ 19:01:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0